lørdag 13. juni 2015

På besøk

i drivhuset


Hun som eier denne herligheten 
vet å sette pris på oasen 


Her er hun i sin egen grønne verden
og tryller frem de fineste blomster


Inne i drivhuset er det grønt, varmt og koselig!








Trivelig stund med kaffe
og overlevering av "vårsokker"


Så litt hagevandring


Der møtte vi på katta


Han syntes det var helt greit med fotografering


i alle fall en stund...


Så gikk han..
Og så gikk jeg... med posen full av sommerblomster fra drivhuset! 
Heldige meg!

Fortsatt god helg!


12 kommentarer:

  1. For en koselig dag på besøk på et sånt sted.
    Jeg skulle gjerne ha sittet det å strikket, drukket kaffe og skravlet, en hel dag.
    Ser ut til at du fikk gjort det meste.
    Fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  2. Så koselig og mye fin blomster. slikt hus må vel hver og en få her i Trøndelag, det blir vist ingen sommer.

    SvarSlett
  3. For en oase! Riktig trivrlig å komme på besøk slike steder når sommeren lar vente på seg. I går var jeg på grava til foreldrene mine på Tingvoll, og det jeg planta til 17. mai var frosset og ødelagt. Kan aldri huske det har skjedd før.
    Lettskya her i dag, men KJØLIG.

    God søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Så herlig :-)))) veldig koselig dere hadde... og heldiggris begge to... med sokker og med deilig blomster.
    En riktig skatt så en veldig hyggelig sted. Kan tenker meg... så fantastisk i nord... hyggelig varm drivhuset og deilig planter og blomster. Ha en god søndag Britt. Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Så flott et drivhus, en ordentlig oase.
    Og så mange fine blomster. Det blir sommer av slikt :)
    Her har det vært litt av alt i dag, sol, skyer og regn.
    Ønsker deg en fin ny uke.

    SvarSlett
  6. For et koselig drivhus, heldige eier! Takk for titten av flotte bilder! Ha en fin ny uke hos deg!

    SvarSlett
  7. Vilket fantastiskt vackert drivhus, bland det vackraste jag sett! En del får till det så fint!
    Och vackra blomster också, men finast är ju katten!
    Agneta kram

    SvarSlett
  8. For eit flint og praktisk drivhus !
    Plass til hyggeleg samvær også.
    Denne sommaren er det nok drivhuset som trengs, fleire plassar.
    Men rart kor det gror og blomstrar likevel i det kjølege veret.

    SvarSlett
  9. Åh jeg vil også ha et sånt drivhus. Bare så lekkert og sjarmerende. Nydelig hagevandring.
    Klem og hils til fruen som eier drivhuset

    SvarSlett
  10. Sikke et dejligt sted og med det yndigste drivhus! Jeg skulle gerne have siddet der inde og drukket kaffe hele dagen :)

    SvarSlett
  11. Å, for eit flott drivhus og fine plantar. Og så koseleg med kaffestund der inne :)

    SvarSlett
  12. Det er noe helt eget med lukten og stemningen inni et drivhus. Og dette så ekstra hyggelig ut da! Fint å kjenne eieren, så kan du oppsøke og nyte godt av det du og innimellom ;)

    SvarSlett