torsdag 14. november 2013

Novemberhemmeligheter...

De fleste ivrige hekle- og strikkersker (og andre håndarbeidsglade)
har vel sine hemmeligheter i disse tider.
 Jeg har også mine små hemmelige prosjekt på gang...
 
 
Det er i grunnen koselig med slike små hemmeligheter.
 
 
Gleder meg til å dele dem med noen...
 
 
...som jeg er glad i
 
 
og som jeg vet vil sette pris på å få en hjemmelaget overraskelse i desember.
 
Og endelig har kroppen begynt å fungere etter noen influensadager...det er godt å få tilbake energien igjen. Gleder meg til å finne fram mine små hemmeligheter som har ligget ganske så brakk
og ventet på ivrige, friske hender!
Snart...
 
Håper du har en fin dag der du er!
 
 


17 kommentarer:

  1. Ja visst er det koselig med små hemmeligheter! Syns nok jeg kjenner igjen noen av mønstrene her. Er såvidt i gang med julegavestrikkingen jeg også, men det blir nok ikke så mye i år.
    Ha en fin dag! Her er det jo ikke mørketid, men i dag er det sannelig ganske mørkt likevel...

    SvarSlett
  2. Her var det jammen mange hemmeligheter, men de ser fine ut, og jeg kjenner også igjen mønsteret på noen, jeg også.
    Strikker jeg også.....julegaver. Selvfølgelig i siste liten, men det er slik hvert år, hi hi
    Godt at du er på bedringens vei. Det er kjedelig å være syk.

    SvarSlett
  3. Her var det mye spennende, blir gøy å se senere. Mange heldige, det er gøy å lage presanger når det blir satt pris på :)
    Ha en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Åh, spennende!! Godt de du strikker til setter pris på det!!! Og godt du er bedre!!!

    SvarSlett
  5. Det skal bli spennande å sjå kva fint du strikkar !
    Bra du er betre etter influensa. Høyrer at mange er skikkeleg dårlege av den
    Kryssar fingrane for at den ikkje kjem til meg .,

    Fin ettermiddag frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koseleg kommentar om hua, og ikkje minst om blomsterhjerte... det
      har eg ikkje tenkt på. Men eg likar veldig godt blomster :)

      Slett
  6. Jeg elsker november! Alle hemmelighetene som blir laget, gode kvelder med levende lys og fyr i ovnen og ikke minst forventning :) Blir spennende å se hva slags hemmeligheter du holder på med :) Fin kveld til deg :D

    SvarSlett
  7. Fine hemmeligheter du har;) Gleder meg til å få se de ferdige!

    SvarSlett
  8. Ja, det er vel julegavestrikk rundt i mange stuer nå om dagen. Her går pinnene varme, noe til julemarked og noe til å ha under diverse juletrær. Vi får vel nøye oss med smakebiter nå og glede oss til romjula...... Takk for hyggelig kommentar på luene mine! Nå er det sokker på pinnene, helt alminnelige med garn fra coopen.

    Ha en fin novemberkveld! Her blir det lydbok og bunding. Hører Helene Uri "Rydde ut" lest av Ingrid Vollan.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  9. Ser ut som spennende prosjekter på gang hos deg, bra med ny energi! Happy Knitting!

    SvarSlett
  10. De så spennende ut, håper du legger ut bilder når det ikke mer er hemmeligheter :-) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  11. Spennande med hemmeligheiter i denne fine førjuls tid.......gled meg til det blir visning etter jul :))
    Ha ein fin kveld og god helg.

    SvarSlett
  12. Så bra at du er på beina igjen!
    Gleder meg til å se hemmelighetene etter jul.
    Ha ei flott og produktiv helg!

    SvarSlett
  13. Åh nå ble jeg spent, påper få se ferdige bilder, når hemmilghetene er avslørt ;)

    Flott blogg du har, synes bildene fra turen med hurtigruta er bare fantastiske.

    Ha en fortsatt flott helg!

    Ruth Iris

    SvarSlett
  14. Fine mønster - spennende - det blir fine gaver :-)
    Ha en herlig uke. Hilsen fra Viola.

    SvarSlett
  15. Ja, tänk att få en sån där hemlighet i sitt julpaket, det hade varit nåt det!! Läckra färger också! Den där känslan när man känner att kraften kommer tillbaka, den är liksom enorm, man förstår inte hur det går til - kroppen är fantastisk!
    Agneta kram

    SvarSlett
  16. Å så spennende, og fine farger du har brukt! Blir kul å se hva det blir...

    SvarSlett