fredag 18. januar 2013

Status maleprosjekt

Første etappe i maleprosjektet er ferdig- jippi!
Jeg ble veldig fornøyd så langt!
Denne uka har jeg altså begynt å male skap på kjøkkenet, 
som jeg nevnte i et tidligere innlegg.
Her er noen før og etter- bilder, som seg hør og bør.

Del av kjøkkeninnredningen slik den var før...

...samme her, en annen del av kjøkkeninnredningen slik den var før..

og hokus pokus- filiokus! Noen malestrøk senere:

Lekkert!

Ikke fullt så lekkert..Underskapene blir neste etappe..

Men de skal ikke være antikkhvit.
Følg med så får du se i et senere innlegg.

Gleder meg til stort lutefisk-lag på dette kjøkkenet i morra!
Ønsker deg ei fin-fin helg! :-)

16 kommentarer:

  1. SÅ fint det ble! Skal bli spennende å se hva du gjør med underskapene! Jeg har et beiset og lakket vitrineskap som jeg har SÅ lyst å male- men jeg kommer meg ikke i gang- er redd jeg må pusse for mye... Men når jeg ser sånne forandringer kjenner jeg at jeg får litt lyst å prøve å begynne :)

    SvarSlett
  2. Det blir kjempe flott.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Å så herlig lekkert!
    Hvilken jobb du har gjort!
    Og .... hvilken jobb du har igjen ;)
    Da blir det KOSELIG med lutefisklag ja!!

    Ønsker deg ei herlig helg!
    Klem!

    SvarSlett
  4. Jaa, det er lekkert !!
    Slik hadde eg det også, og du kor herleg det vart når det vart måla.

    Mmm, lukke til med herleg lutefisklag !!
    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Wow...helt utrolig hva det gjør med litt maling!

    SvarSlett
  6. Du kor fint det blir. Masse arbeid da. jeg har også malt vårt kjøkken. Puh..Dette blir fint.
    Klem

    SvarSlett
  7. Dyktig jente du, lekkert. Da venter vi med spenning på neste visning. Lykke til med lutefinken i kveld

    SvarSlett
  8. Så flink du er, blir kjempe flott på kjøkkenet ditt!
    Håper du har kosa deg med lutefisken :)
    Ha en fin søndag, klem!

    SvarSlett
  9. Det ble flott! Vi har trehvite tømmervegger i hele huset og mye trehvitt ellers også. Liker det godt, og det blir nok ikke malt med det første. Likevel ser jeg det fine med maling.

    Lykke til med flere skap!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  10. Sikke et arbejde, men hvor bliver det flot, lækkert og lyst:)

    SvarSlett
  11. Utrolig hva litt maling kan forandre av uttrykk!
    Helt lekkert og veldig spennende du gjør det med å si at de ikke skal forbli antikkhvite...Hmmm tenker jeg da - kan det være en lasering på gang??

    Jeg venter i spenning.

    Fin ny maleuke til deg!
    Klem,klem.

    SvarSlett
  12. Nesten så jeg skvatt litt for det så nesten ut som mitt kjøkken!!!
    Har prøvd å mote meg opp til å begynne å male kjøkkenet,
    men har utsatt det utallige ganger.
    Men nå ble jeg inspirert av resultatet:)
    Får se hva det resulterer i.....

    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  13. Drikker vi en kaffe i kjøkkenet?
    Glede videre med omdanne jeg ønsker deg.

    Hjertelig hilsen.

    SvarSlett
  14. Så lekkert det ble! Lyst og fint! : ) Er spent på fortsettelsen! ; )

    SvarSlett
  15. Oj, så flott dette ble...det blir spennende å se hvordan farge underskapene får!
    Fortsatt fin uke til deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. Dette blir kjempefint! Lykke til med resten :-)

    SvarSlett