torsdag 20. september 2012

Heldige meg!

I går kom det pakke i posten til meg! jeg forstod med det samme hva det kunne være.
Min flotte giveaway fra Lone med bloggen Flowermouse design
Lone lager de flotteste smykker og strikk i nydelige farger!

I pakken var det et nydelig smykke med et personlig ønske inni. Smykket kan ikke åpnes, men jeg fikk en kopi av det fine ønsket på en liten papirrull med et nydelig bånd rundt. Jeg kan love dere at DET ønsket varmet meg langt inn i hjerterota!! Jeg har lyst til å holde det helt for meg selv!

Jeg har hatt smykket på meg idag.
Og jeg vet med sikkerhet at dette smykket vil bli mye brukt!
Kjære Lone, tusen takk for at jeg ble..

...den lykkelige eier!!

Ønsker dere en fin ettermiddag!
En varm klem og hilsen går til vår kjære Sergio som har bursdag idag!!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med det fine smykket.
    Nydelige fargar på det og passar flott til det du har på
    deg på bildet.

    Takk for koseleg besøk hos meg..Så det finns etui
    for heklekrokar også ?
    Eg får spørje Rosehagen om ho lagar.

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig smykke i mine yndlingsfarger..og en nydelig eier som kledde det veldig godt!!
    Ha ei super helg..som er like om hjørnet, klem;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Så fint! Med de klærne du har på deg kom det helt til sin rett. Fargene er så fine til deg!

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Tusen takk for flott omtale. Jeg er glad smykket kom trygt frem, og at du liker det så godt. Og så passer det jo utrolig bra til deg. Liker måten du bruker det - stilig!!

    SvarSlett
  5. Såå nydelig det var,Britt og du kledde det så godt synes jeg..dette var nydelige farger til deg!:)Klemmer fra Humlehagen!:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer mmed premie! Nydelig smykke, og fargen kledde deg virkelig! God helg til deg! : )

    SvarSlett
  7. Gratulerer som heldig vinner av et flott smykke!!!
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Gratulerer med et flott og personlig smykke.

    Sitter i godstolen og venter på at regnet skal gi seg.
    Hadde nemlig planer om litt tyttebærplukking:)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett