onsdag 30. mai 2012

Hekle, hekle

Tusen takk for mange hyggelige kommentarer på pleddet i forrige innlegg! Det varmer inderlig godt å få så mange koselige tilbakemeldinger! :-)
Noe nytt er selvfølgelig på gang...Jeg hadde kjøpt garn som jeg skulle ha liggende på vent til ferien, men kunne jeg klare å vente?? Neida. jeg må selvfølgelig bare prøve litt...


bare for å se hvordan det blir........


Det skal bli et lappeteppe i drops Paris, fant oppskrift i Familiens håndarbeidsblad. Tror jeg blir å slite litt med å få rutene til å passe sammen, men jeg gir meg selvfølgelig ikke så snart! :-)


Ha en fin ettermiddag! :-)

3 kommentarer:

  1. Det ser jo kjempefint ut i alle fall....lykke til medmprosjektet.

    SvarSlett
  2. Oj oj. Dette blir lekkert.Det blå under her er superfint. Du kor flink du er.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg er "ny" i bloggen din, men skal følge med i den fremover. For en flott blogg du har, og teppene dine er jo bare helt fantastiske!! Jeg hekler en del tepper selv, da jeg skal lage de fleste julegavene i år, dvs tre sikk-sakk-pledd til nærmeste familie, hvis jeg rekker blir det enda ett;)
    Jeg har selv en slik bamse du har hatt, pluss en til liten skapning da, og liker godt å hekle, så dermed har vi så mye til felles at jeg skal titte innom deg ofte fremover;)
    Silje

    SvarSlett