lørdag 26. mai 2012

Dagen i dag

Dagen i dag startet med en liten helgevask (veldig liten..)


Har begynt med monteringen av pleddet til sønnen min, det er mye mer spennende og jeg har sittet mange timer med heklekroken idag...


Det ble også litt knekkebrødbakst, vi er VELDIG glad i hjemmelaget knekkebrød og får nesten abstinens om vi går fri!!


Min trivelige samboer har jobba i hagen i ettermiddag 


og satt fram hagemøblene- ENDELIG er det tid for slike sommersysler (så får det bare være at det er meldt kaldt vær neste uke), i morra er det meldt mange varmegrader og vi gleder oss!


Så må jeg bare vise dere min potteplante (aner ikke navnet) som blomstrer vakkert nå om dagen


Ha en fin pinseaften!

2 kommentarer:

  1. Teppet ser helt nydelig ut! Herlige farger- nå ble jeg veldig inspirert til å starte på et nytt teppeprosjekt kjenner jeg! : ) Knekkebrødet så godt ut, har aldri prøvd meg på det, kanskje på tide? Herlig når man kan få ut hagemøbler! Artig blomst, utrolig frisk i fargen! Aldri sett den før. Fortsatt god og solrik pinse til deg! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  2. For et flott teppe! Det blir stas å se det ferdig.

    SvarSlett