torsdag 19. april 2012

Fargeglede!



                 Heklede putetrekk i glade farger- ikke av nyeste dato, men veldig glad i dem uansett!


Putetrekkene ble hekla i en periode hvor jeg hadde skikkelig fargekikk!


                                                  Et typisk impulsarbeid uten oppskrift...


Her er det strålende sol- og i avisene står det at vi skal få en varm sommer. Slike spådommer liker jeg å tro på! Det er deilig å bo i nord når sola skinner til langt på kvelden allerede!
                                                            Ha en fin ettermiddag! :-)

5 kommentarer:

  1. Knallfine puter!! Så fargerike og flotte:-)
    Nesten så jeg fikk lyst til å prøve meg på en heklepute selv...

    SvarSlett
  2. Lekre puter...sånne vil jeg og ha som ungene sier!
    Det er herlig med nord-norge i disse dager...bare det varer leeenge, leeenge!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar;)
    Disse putene likte jeg godt; det gjør seg med fargeklatter, og så flott med sikksakk og sirkler sammen!!
    Ha ei nydelig helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Flotte og fargeglade puter, kanskje blir det en slik på meg en gang - har masse garnrester å bruke :)

    SvarSlett
  5. Tøffe puter i farger man blir glad av! Finfint! : D

    SvarSlett